how did u snap this pic Ja? Let me count the ways, you climbed to the height your soul could reach? aka gantung on Japanese-made robotic fan? n I cud see Buzz Lightyears there. Ppl wud think u have sons...hehehe
Ahaha~! Idhamu-san yg snap this pic... dia berdiri atas sofa rasanya....tehehe
Dalam rumah I bukan hanya ada Buzz. Woody, Jessie, etc pun ada. Budak kenit tu obsess ngan Toy Story sekarang... Sesame Street punya phase dah fade out~
4 comments:
how did u snap this pic Ja? Let me count the ways, you climbed to the height your soul could reach? aka gantung on Japanese-made robotic fan? n I cud see Buzz Lightyears there. Ppl wud think u have sons...hehehe
Ahaha~! Idhamu-san yg snap this pic... dia berdiri atas sofa rasanya....tehehe
Dalam rumah I bukan hanya ada Buzz. Woody, Jessie, etc pun ada. Budak kenit tu obsess ngan Toy Story sekarang... Sesame Street punya phase dah fade out~
cool. =)
Hehe... Thanks, Arina~
Post a Comment