Wednesday, June 4, 2008

Quick Fix

At 9.30 am
At 4.30 pm

I was so impressed with the people who did this. I was sure it was not the work of the security guard who patrols the area twice a day, although I did see him re-arranging the bikes a couple of times before. His work had been so-so. This work definitely deserved an A+. And besides he alone could not have lifted all the bicycles and re-arranged them in this order.




Then, it must be the work of these people. I saw them cleaning the foyer this afternoon under the supervision of their Sensei.

Ni mesti Sensei yg ada kena-mengena ngan kerja2 suka/paksa rela.
Takpun dia ajar subjek Pendidikan Moral :P
Yang girls sapu sampah siap dengan high heels lagi! Maintain...
Yang kutip daun pun, ayu jer...
Yang boys plak tetap maintain ngan sarung tangan putih.
Apapun, terima kasih. Bersih dan kemas fakulti ku...
Agak2 berapa hari basikal2 tu boleh maintain tersusun lurus?
This I would love to see. Hehehe...

3 comments:

AMY SENSEI said...

alo..dah abih idea ke ambik gambo ni? ambik la gambo yg gue tak biasa tengok..gambo org utan ke, gambo kapal perang ke? ini gambo org kutip sampah..jgn mare noo..saja nak ngusik2

The Bubur Caca Lover said...

mmg xde idea...huhuhu... aritu ada member komplen, asyik tulis pasal makanan ja... ni nak cuba tukaq konsep...x berjaya nampaknya.huhuhu....

Anonymous said...

Hi...
Love to read ur blog. Keep on writing!!