Wednesday, May 26, 2010

Tummy trim

A few days ago, while I was busy getting dressed, Neesa chan asked me this:

"Ibu, is there a baby in your tummy?"

*gulp*

As I looked down at my tummy, I saw the reason why she posed that question.

Now I SERIOUSLY need to START exercising. I will DEFINITELY start my regime with lots of push-ups.

7 comments:

thezaila said...

cikgu.. i got the same question from my baby cousin.. serious malu .. plus i x kawin lagi.. hahah.. so mari kita bersama2 bersenam..

The Bubur Caca Lover said...

1,2,3,4 . 4 lagi..... :)

aza zack said...

kak ja, awak tetap maintain lah, dari dulu, kini dan selamanya (chewah, ayat bodek ni)...jgn lupa singgah my blog ya...

The Bubur Caca Lover said...

kak chik~! kita dah gemok la skrg, sejak x keja nih.. huhuhu...

tina said...

hehe patutla haritu kat drawaing neesa chan tu ada gambar 'baby'..mesti dia duk ingat ada baby dlm perut dan akhirnya dia bertanya la kat ibunya utk kepastian..hehehehe~

The Bubur Caca Lover said...

tina: ha'ah la, kan? agaknya la...
huhuhu.. anak dara ku pun perasan yg ibunya dah buncit~ ngehngehngeh~

anymz said...

until now i got the same question from the kids..*sigh*..gila ke nak peknan time2 chenggini..hehe